Neix el projecte GLOSATWEET

Des de la Casa Museu Pare Ginard iniciam ara una acció viral a través de la xarxa Twitter: el projecte #glosatweet!

Aquesta etiqueta ens servirà per donar difusió digital a les gloses populars que va recopilar Rafel Ginard en el Cançoner Popular de Mallorca. Des d’avui i en endavant, des del perfil @fundcasamuseu ens ocuparem de fer presents les gloses dedicant-hi tweets especïfics, que identificarem amb l’etiqueta #glosatweet. Amb l’etiqueta podrem identificar les gloses que anem penjant, per tal que els usuaris del Twitter puguin consultar-les de manera ordenada. A les gloses que pengem també els posarem l’etiqueta #cançoner, a fi de deixar constància de la procedència de la glosa.

D’altra banda, volem animar els usuaris de la xarxa a fer ús d’aquesta etiqueta i a participar en el projecte: d’una banda, retwittejant les gloses que pengem (és a dir, reenviant-les a través d ela seva identitat per tal que les gloses arribin a més gent); i també, utilitzant l’etiqueta per penjar les gloses de collita pròpia que vulguin compartir a la xarxa, tant si són gloses populars que coneguin com si són gloses de nova creació.

Animau-vos a participar!!

Només cal que accediu a la xarxa twitter amb el vostre perfil i participeu amb l’etiqueta #glosatweet.