1r concurs de relats TEMPS DE VINS

La Fundació Casa Museu Llorenç Villalonga, Pare Ginard i
Blai Bonet (Consell de Mallorca), a través del seu projecte WoW Mallorca, i el Consell Regulador de la D.O. Binissalem convoquen la primera edició del 1r Concurs de relats TEMPS DE VINS, en el marc de l’activitat Wine Days 2017.

L’objectiu del concurs és seleccionar el relat que serà publicat amb els Vins Seleccionats 2017 de la DO Binissalem, amb edició especial de llibres/botella per a col·leccionista. El relat seleccionat s’hi integrarà com a part d’una sèrie de 3 relats editats, juntament amb altres dos relats d’autors de reconegut prestigi: d'una banda, l'escriptor Llorenç Villalonga, un dels autors més grans de la narrativa catalana; d'altra, l'escriptora Maria Antònia Oliver, guardonada l'any 2016 amb el Premi d'Honor de les Lletres Catalanes.
Els relats d'aquests dos autors de prestigi internacional, juntament amb el relat seleccionat guanyador del concurs, seran publicats en format d'una innovadora etiqueta/llibre, dissenyada especialment per contribuir al maridatge de la literatura amb el vi i a la promoció conjunta d'aquestes dues creacions.

Tant el text guanyador del concurs com els dos relats d'autors reconeguts seran traduïts a altres tres idiomes, a fi de donar-li major difusió en edició digital: castellà, anglès i alemany. L'edició especial d'aquestes etiquetes/llibre es llançarà coincidint amb els actes del programa anual Wine Days 2017 (del 13 al 21 de maig de 2017).

El termini per presentar originals és obert des del 6 de març al 2 d'abril. Podeu consultar les bases en el document adjunt.