DIA EUROPEU DE L'ENOTURISME amb les bodegues Miquel Gelabert

El proper diumenge 13 de novembre és el Dia Europeu de l'Enoturisme i per això nombroses bodegues, museus i agents culturals d'arreu del país organitzen aquests dies activitats amb l'enologia com a àmbit de referència.

La Fundació Casa Museu se sumarà a aquesta celebració amb l'organització, el dissabte dia 12, a les 10h, de la "Ruta artesana per Mallorca: els vins del Pla i Llevant".

La ruta consistirà en una visita a les bodegues Miquel Gelabert, un dels cellers més prestigiosos de Mallorca, que des de la D.O. Pla i Llevant han elaborat brous guardonats arreu del món. En els darrers 10 anys, Vins Miquel Gelabert ha acumulat 88 medalles, la majoria d'or. Actualment, el vinater és pioner en la investigació de les varietats autòctones i amb l'experimentació amb raïm d'altres indrets. De la mà del seu propietari coneixerem la seva tradició vinícola i el seu present, els processos actuals d'elaboració dels vins i podrem fer un petit tast dels seus productes.

Aquesta activitat forma part del paquet de rutes per la Mallorca artesana organitzades per aquest mes de novembre. A continuació us n'oferim encara altres dues: la ruta pels Comerços tradicionals de Palma (19/11) i la ruta de la Roba de Llengües (Santa Maria-Lloseta, 26/11).

Si hi voleu assistir, cal inscriure's prèviament a info@cmginard.cat o 971 88 60 14.
Salut!
vinsmiquelgelabert.net