LA PROGRAMACIÓ DEL CICLE ESTIVAL "LA LLUNA EN VERS" DE 2015

Arriba l'estiu i la Fundació Casa Museu comença de nou el cicle d'espectacles nocturns "La lluna en vers". Per l'any 2015, s'han programat tota una sèrie d'activitats a les tres cases museus i a altres indrets de Mallorca sempre des d'una caràcter literari o musical.

A la Casa Llorenç Villalonga Museu Literari (Binissalem) s'ofereixen els espectacles "Cançó amb esgarrip" amb Laia Martínez, "Codi a Nai" amb Xesca Vadella i Antònia Monroig, "Cabaret encara més íntim" amb de Corcada Teatre, "Acorar" amb Toni Gomila, "Ferments. El mapa sensitiu d'una illa" amb Miquel Brunet i Francesc Vicens i "Bellesa, violència, dolor" amb Joan Bennàssar.

La Casa Pare Ginard Museu de la Paraula organitza al santuari de Consolació (Sant Joan) activitats com "Ferments el mapa sensitiu d'una illa" amb Miquel Brunet i Amadeu Corbera, Marcel Pich canta Guillem d'Efak, "Un concert il·lustrat" amb Cap de Turc i el dibuixant Max, "Acorar" amb Toni Gomila, "Recital de memòria oral" amb Compartir dóna gustet, "Una Nit Fausta" amb Cris Juanico" i "Infinar" de Toni Gomila.

El Centre de Poesia Contemporània Blai Bonet organitza a Santanyí "Cançó amb esgarrip" amb Laia Martínez i "Cant Còsmic: Walt Withman+Blai Bonet" amb Jaume C. Pons i Dídac Rocher. També col·labora amb el lliurament dels Premis Bernat Vidal i Tomàs.

Altres activitats del cicle són "Eròtica de la paraula" (Cala Rajada) a càrrec de Gabriel Janer Manila, Felip Munar, Joan Bennassar i Carme Castells; i els espectacles WoW (Walking on Words) dirgits per Carlos Garrido a Montuïri, Artà, Sóller i Palma.