Festa WoW! a Binissalem, presentació de les rutes i celebració del nou projecte

El jardí de la Casa Llorenç Villalonga (Binissalem) va acollir el passat dissabte 20 de juny la Festa WoW!, una celebració emotiva del llançament del nou projecte Walking on Words. Mallorca literària. L'acte, al qual estaven convidats tots els col·laboradors del projecte però també fou obert al públic general, va permetre als assistents descobrir un dels continguts més artístics del projecte: els vídeos lectors amb què 35 persones de diversos àmbits de la societat mallorquina han posat veu a textos seleccionats en indrets literaris.
A més de la projecció dels vídeos lectors, l'acte va servir d'estrena del Recital WoW! Paraules i paisatges, un muntatge dirigit i conduït per Carlos Garrido, que guia el públic a través de les 7 rutes per descobrir una Mallorca rica en vincles literaris. L'espectacle, amb música de Mariona Forteza i recitació de Xim Vidal, serà presentat al llarg de l'estiu a altres indrets singulars de Mallorca: el jaciment talaiòtic de Son Fornés (Montuïri), els jardins de Can Prunera (Sóller), el claustre del convent d'Artà i el Castell de Bellver (Palma).
A més del recital, l'espectacle s'acompanya d'un Tast WoW! Aromes i paisatge, que convida a descobrir els sabors i productes que lliguen amb els paisatges literaris de cada ruta. En el tast hi col·laboren els cellers Albaflor i Jaume de Puntiró (ruta 3), Mortitx (ruta 4), Ànima Negra (ruta 5), Miquel Gelabert (ruta 6) i Mesquida Mora (ruta 7).
L'acte va ser presentat per Gabriel Alomar, geògraf especialitzat en Geografia del Paisatge i President del grup de treball de paisatge de l'Associació de Geògrafs d'Espanya.
www.walkingonwords.com