PRESENTACIÓ DE LA NOVA PROGRAMACIÓ DE TARDOR

La Fundació Casa Museu Llorenç Villalonga, Pare Ginard i Blai Bonet ha presentat avui la seva nova programació de Tardor 2012 a les Cases Museu. Es tracta d'un conjunt de propostes per als mesos de setembre a desembre. La programació ha estat presentada per Joan Rotger, Vicepresident de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca; i Carme Castells, Directora Gerent de la Fundació. Un aspecte destacat per Rotger és l'homenatge que la programació dedica a dues figures claus de la nostra cultura: Mossèn Alcover i Josep Coll Bardolet, dintre de l'Any Commmemoratiu que ha instaurat el Consell de Mallorca. És ressenyable el naixement d'un nou projecte dins d'aquesta programació, el cicle La cuina contada, consistent en tertúlies literàries i gastronòmiques que tindran lloc a diversos restaurants de Mallorca, associades a la degustació de menús temàtics dedicats a: La cuina de la Verema, el Cançoner Popular, les Rondalles, la cuina del bosc i la cuina de Nadal. També destaquen el nou concepte de rutes literàries que néixen inspirades pels dos personatges homenatjats: les Rutes de la Paraula, a la recerca dels mots del Diccionari Alcover-Moll en diversos contextos (foravila, la mar i el mercat) i les Rutes del Color, que cerquen evidenciar els valors literaris i pictòrics en dues excursions, a Pollença i Deià.
Podeu consultar amb més detall la programació en l'apartat d'Agenda d'Activitats d'aquest web.
www.conselldemallorca.net/?id_section=1&...