RUTES LITERÀRIES pels Espais Escrits

L'entitat ESPAIS ESCRITS, XARXA DEL PATRIMONI LITERARI CATALÀ us convida a descobrir el paisatge literari dels territoris de parla catalana a través del catàleg de Rutes Literàries, una oferta molt atractiva per aquests mesos d'estiu i com a alicient per programar unes vacances culturals, tant a Mallorca com a Catalunya, País Valencià i la Catalunya Nord.
En els darrers anys han sorgit diverses rutes literàries pels Països Catalans, algunes de les quals han quedat com a commemoració puntual d’una efemèride i d’altres s’han consolidat com oferta cultural estable. Espais Escrits
amb la voluntat de posar la literatura al servei del lector ha recollit en el seu web totes les rutes que gestionen els seus associats.
L’objectiu de la ruta literària és donar a conèixer el llegat de l’autor posant en relació la literatura i el seu paisatge. A més de conèixer els aspectes biogràfics i llegir fragments de l’obra de l’autor, convidem el visitant a contemplar el paisatge i descobrir els espais on va viure o que van inspirar la seva obra.