Homenatge al poeta Bartomeu Fiol

La Fundació Casa Museu ha organitzat un seguit d'activitats per retre homenatge a l'escriptor Bartomeu Fiol, que va morir el dia 8 d'agost del passat any. El programa inclou iniciatives de diverses entitats culturals, ja que la col·laboració interinstitucional ha estat clau per a la creació d'aquest paquet de propostes literàries.
Des de la Fundació us convidam a la Nit Blai Bonet, en homenatge a Bartomeu Fiol, que tindrà lloc el dia 20/04/12 a les 20h, i inclourà la projecció de l'audiovisual "Veus literàries: Bartomeu Fiol" i l'estrena de l'espectacle "Contribució de bàrbars", a partir de textos del poeta.
Una altra activitat per conèixer i recordar l'autor tindrà lloc el dissabte dia 28/04, amb la realització de la "Ruta literària: Bartomeu Fiol a la Ciutat de Cavorques". Es tracta d'un itinerari guiat per Palma, a través del qual descobrirem la figura de Bartomeu Fiol, els seus escenaris vitals i la seva poesia. La ruta ens endinsarà en una mirada crítica vers la geografia de la Ciutat de Cavorques, territori mític on s’esdevé la poesia de l’autor. Guiatge a càrrec de Sebastià Bennassar, escriptor.
Per a més informació d'aquestes i altres activitats consultau el programa adjunt.